topbella

Rabu, 16 Mac 2011

CDM HANIS MSOK BHARIAN (ruangan ratu)



wow!~
kali ni Cdm Hanis msok paper plak..
bertambah famous la Hanis Haizi lps nie..
semangat nk mnjadik sperti beliau semakin membara-bara..
YA ALLAH , kuatkan lah semangatku seperti beliau dan juga Salha Zain..
Aku ingin sekali berjaya seperti mereka..
dapat membantu keluarga , meghantar mereka ke tanah suci Mekah ,
membantu adik-adik , org sekeliling dan juga kpd mereka yg memerlukan..
YA ALLAH , jadikanlah aku seperti mereka..
janganlah aku cepat utk berputus asa
janganlah aku cepat mengalah
janganlah aku cepat untuk mengatakan tidak boleh
cepat atau lambat kejayaan itu insyaallah akan aku kejar..
semoga org sekeliling ako sentiasa mndukung dgn ape yg akn aku buat ini..
dan yg pasti aku inginkn rezeki yg HALAL..
semoga ako akn sentiasa close clients yg akn aku jumpe hari ini , esok , lusa dan seterusnya..
AMIN~...

0 surat cinta:

Catat Ulasan

Foto Saya
shai.Fahiera
Kuantan, Malaysia
22 years old.. love shopping , karaoeke , and very interested bout the busness.. mmpunyai impian yg sgt2 besar..and styl gigih usaha untuk mngejr impian.. smoga ALLAH always help me , guide me and everything..
Lihat profil lengkap saya