topbella

Rabu, 5 Januari 2011

Saya terigin sangat nk pakai PB…
Tapi sy x cukop duit la..
Sy tgk ramai yg pakai PB ni ok..so sy nk jgak la..
Mak sedara sy pon pakai..
Sy nk body cantik , kesihatan pon nk jage..
Kawan saye cakap PB ni bagus sangat…
I want to look perfect in my wedding dress..
Inilah antara feedback2 and soalan yangShai dapat from my customer before diorang beli PB…
but paling banyak soalan yang customer Shai tanye ialah…

Shai PB ni boleh buat installment tak…??

Jawapannyer ialah…………..

BOOOLEEEEEEHHHHHHHH

And you want to know what,

Installment as low as RM 50.00!!!…

RM 50 OK!!! F.I.F.T.Y only!!!

AND

The PB price is STILL according to SALES PRICE…

Small RM2000, Large RM2200 ONLY!!!!!

Verrrry new set!!!Fresh from the oven!!!

U can’t get the offer ANYWHERE ELSE!!!

For more info :

Call me 0129814649

OR

Email me at shaisukor21@yahoo.com

Great price and so convenience rite!!

So now, every single women out there can experience the magic!!!…

” LET US BE HEALTHY AND BEAUTIFUL!!!! ”


0 surat cinta:

Catat Ulasan

Foto Saya
shai.Fahiera
Kuantan, Malaysia
22 years old.. love shopping , karaoeke , and very interested bout the busness.. mmpunyai impian yg sgt2 besar..and styl gigih usaha untuk mngejr impian.. smoga ALLAH always help me , guide me and everything..
Lihat profil lengkap saya